6.6.14

Nikah

Assalamualaikum.. malam ni abg i nikah. Aku plak bedebo. Sbnrnya dari dulu mmg takot tgk org lafaz akad ni. Kalo tgk video kwn2 kawen tu bila da part 'aku nikahkan....bla bla bla..' mesti aku skip. Entahla. Aku xsedia lg nak dengar btl2. Blum masanya kot.

Dan smlm aku jmpa baju kawen mak. Ada 3. Baju nikah satu. Baju sanding 2. Pehh..cantik aku suka. Tapiii...taula kan baju org dolu2 ramping-kerengga-pakai-korset-ketatketat punya. Boleh je masuk badan i ni tp nak jalan duduk xselesala. Kalau pas makan lagila. Uishhh..tp aku suke baju dia. Ala ala vintage gitewww. Dengan bahu dia da ropol besa mmg design lama la. Kununnye nak pkai tp mak xbg sbb warna dia dh lusuh. Tp mmg agak lusuhla sbb bju nikah kaler putih. Pelikla kalau masih putih. Dan baju dulu walau dia cotton tp tebal xjarang. Rasanya skg ni ssh jmpa kain gitu. Kalo da pn mst bapakkk mahal.

So...kesimpulannya.. beli baju laen. Huhu..malasla nak pikir.


Itu je untuk post kali ni. Tengs sebab sudi baca. Salam~

No comments: