9.5.10

Selamat Hari Ibu



*abaikan latar belakang gambar,terima kasih

gmbr ni mak tgh bg anak kucing yg sakit ni minum sbb takot dy mati

+ mak pnya la sabar mlayan kucing2 yg punyala banyak kt rumah tu


sempena Hari Ibu ada 1 puisi yg aku buat TERISTIMEWA buat ibu tersayang

walaupun x seBEST mana tapi ikhlas dari hati seorang anak


RATU HATIKU

Tak pernah melihat
Bagaimana dia membesar
Manis hidupnya
Adakah sama
dengan pahit hidupku?

Aku tak pernah lupa
Lembut suaranya mendoakanku
Pabila tangannya mengusap kepalaku
Dan mencium pipiku

Dapatkah kisah dulu dikembalikan
Supaya dapat ku ubah
Untuk kau tersenyum
Sentiasa





...buat masa ni,itu je yg mampu


tajuk Ratu Hatiku sbb dulu masa mak blaja amek degree kat U, aku selalu nyanyi lagu Ratu Hatiku iklan susu kat TV tu

mak pernah cakap, bila dgr je lagu kat iklan tu mst mak aku ingat anak dia sorang ni


aku x pernah sambut hari ibu

kalau smbut pun sekadar ucapan

xda hadiah mahal segala

sbb mak pernah cakap

"kakak x susah dah cukup bagi mak"

dan seboleh2nya aku xnk susahkan mak

lg2 pasal duit

dan alhamdulillah selama duk kt sini xpernah lagi mintak duit belanja

....

akhir post ni nk wish jugak kt semua ibu2 satu dunia

SELAMAT HARI IBU
Itu je untuk post kali ni. Tengs sebab sudi baca. Salam~

6 comments:

Rapunzel Rambut Pendek said...

hehehe
sweetnye.........

Fatin said...

thnx u...
mmg suwett
heh3~

Rapunzel Rambut Pendek said...

huhuhu...
makan coklat pun sweet gak

Fatin said...

nk coklat....
hehehe

Rapunzel Rambut Pendek said...

g beli kt the zon

Fatin said...

kdkut ckp je la