17.9.11

PBS IV : SK Sg Buloh

Ya, pbs terakhir. Pas ni praktikum dh. Nevesnye...

PBS kali ni wt kat sekolah kita masa kecik2 dulu. Harapan nk tengok suasana ngan jumpa cikgu2 lama. Suasana sangat berbeza sebab dulu rasanya sekolah ni sgt penuh. Ramai student tapi sekarang ni tak ramai macam dulu. Sebab dh da bukak sekolah baru. Cikgu2 lama ada 2 orang tapi tu pun nk pindah bulan 10 nanti sebab kan seorang guru yg dh berkhdmat d sekolah yang sama lebih 10 tahun kena tukar. Dulu cikgu tu garang kot, tapi masa jumpa hari tu siap ketawa2 lagi. Cepatnya masa berlalu, dh dewasa rupanya aku(tangan di bahu).
Itu je untuk post kali ni. Tengs sebab sudi baca. Salam~

4 comments:

Rapunzel Rambut Pendek said...

selamat menjalani latihan keguruan yg lebih mencabar thn depan ye...

Mihevoli said...

tengs cikgu!huhu

mira mir said...

da besar upanya mihevoli nih. dah ley bg duit raya da ni ^^

Mihevoli said...

lg 2 thn...hu3