1.7.11

Dear Mira

Mira,
Ni la dia skg,
Dah besar kan?
Hehehe
Kita suka tengok dia panjat2 macam ni
Finiey yang bagi idea
Mula2 ingat nak potong sebab dah panjang
Tapi bila dah buat macam ni
Comel pulak
Suka tak? =]
Itu je untuk post kali ni. Tengs sebab sudi baca. Salam~

5 comments:

Azam Sad said...

Dear Mira?..
ingatkan entri untuk kawan...
rupe-rupenya entri untuk pokok?...
:p

Mihevoli said...

sbnrnya,mira tu kawan kita.dia yg bagi kita pokok nih..hehehe

kiranya kita nak bagitau kat mira tu yang pokok ni dah besar.. =]

Azam Sad said...

Oh, salah pemahamanlah pulak! kehkeh
okeh! dah paham dah sekarang...:)

finiey said...

comey pokok ! pasang lagu instrumental bagi bertambah tumbesarannya taw !

Mihevoli said...

iye ke?tapi mcm pasu ni kecik la utk dia.dh strt kuning wlaupun dh siram hari2