10.7.11

Mihevoli

Pe kebendenya Mihevoli ni ek? Hum...mihevoli ni sebenarnya ialah....mihevoli lah. Haha...annoying x? (tangan di bahu,mata pandang ke atas). Ramai yang dah tau pe benda ni sebenarnya. Jadi, tak yah lah bagitau..haha

Saje nak tunjuk. Kita buat malam tadi. Kira macam album gambar. Kita tak mampu nak beli album gambar banyak2. Kita guna fail 3 inci je. Album ni tak dibuka kepada orang ramai lagi sebab dalam proses pembinaan lagi. Kalau dah siap bolehlah tengok ye. Tapi mereka2 yang berada di sekitar kita je. Yelah, yang jauh macam mana nak tunjuk kan?

Sapa nak buat macam ni pun boleh. Jimat ye anda-anda sekalian. Tapi perlukan ketekunan & kesabaran yang tinggi. Chow!

p/s : nak tau pe maknanya, sila terbalikkan perkataan tu.selamat mencuba!

p/s 2 : maaf sebab banyak yang mengannoyingkan. harap anda semua bersabar. =P

Itu je untuk post kali ni. Tengs sebab sudi baca. Salam~

4 comments:

cryclown said...

mowgli tau la..hahaha

Mihevoli said...

jahat tau..huhu

finiey said...

sape lah agaknye pikcer kat dlm tu :)

Mihevoli said...

blom ada lagi..hihi