30.7.10

Rojak

Buku ni ak beli pd 11 Julai. Mula2 tertengok terus pegang xlepas2. Knp? Entahla. Suka sbb cerita dia bkenaan msyarakat Malaysia. Ada lebih kurang 60 cerita pendek yang ditulis oleh penulis cerita bg filem2 Yasmin Ahmad. Tau kan genre dia mcm mna? Kena baca 2 3 kali baru paham. Belum habis baca semua lagi tp yg paling besh buat msa ni cerita Cempedak. Citer tntg apa tu? Citer tntg si isteri yang mengidam nk cempedak tp suami dia belikan nangka. Katanya nangka tu lebih kurang sama dgn cmpedak.

"Its nangka madu because you're such a honey" he said.

Nak sedapkan hati si isteri. Tapi, si isteri pikir lain. Madu?
Itu je untuk post kali ni. Tengs sebab sudi baca. Salam~

4 comments:

Rapunzel Rambut Pendek said...

nak pinjam????

Fatin said...

boleh...hehe~

cryclown said...

wah..nak pinjam..tapi tak mau..bg hadia tuk sy leh tak? huhhuhu

Fatin said...

nk hadiah ek?boleh..tp kena derma kat saya dulu..ngeee~