27.4.11

Bukan mengeluh

Bulan 1 : Semangat

Bulan 2 : Hum...bolehlah tahan semangat tu

Bulan 3 : Apa semangat tu ek?

Bulan 4 : Bila lah nak exam ni? *nak habiskan bulan 5

Lepas ni ada lagi 4 event yang dalam proses untuk dilaksanakan. Pening woo... Kalo event kecik2 tak apa tapi nih...masyaAllah. 16hb dah nak exam. Jadi, semua kena settle dalam masa 2 minggu. Huaaa....saya sangat suka! (tangan di bahu, mata pandang ke atas)

Yup, orang kata jadi ketua ni tak ada kerja pun. Orang bawah je yang kerja. Itu KALAU orang bawah tu boleh buat kerja. KALAU! Bukan nak kata sapa2 cuma benda ni memang akan berlaku di mana2 sahaja anda berada. Lagi2 kalau bab2 kerja ni. Bukan semua yang ada tangan masa ni. Masa makan je ramai yang ada tangan sebab nak suap nasik free.

tapi, kita sangat berterima kasih kepada mereka2 yang beri kerjasama untuk event2 yang sebelum ni. Tanpa korang, memang korang tak tengok kita senyum kat kelas. Hehe...you noe lah I ni macam mana kan? Bila I strees, nak cakap satu patah perkataan pun maha berat tau.

Pernah ada satu hamba Allah ni mesej kita. Mesej dia dengan tujuan menegur sikap kita. Tapi, kita tak boleh terima sebab... contohlah, bila korang kata 'Untuk kamu juga (benda baik)', dan dia balas 'Aku tak perlu doa ko' korang rasa apa? Sorrylah, I tak respect orang macam ni. Jadi, soklan akhir yang dia tanya kita tu, kita nak soh dia jawab sendiri. Kita rasa dia baca blog kita ni. Kalaulah dia baca.

Jadi, bagi sesiapa yang nak kata2 I tu, I tak kisah pun.
Whatever~

p/s post ni bukan nak menghentam mana2 pihak cuma nak meluahkan apa yang kita diamkan selama ni.

Itu je untuk post kali ni. Tengs sebab sudi baca. Salam~

No comments: